Wednesday, 23 September 2009

Big Bowl Challenge - Semi Finale Full Report

Susahnya nak dapat internet kat kampung ni.. Kena pergi bandar Temerloh barulah ada Wifi... Huhuhu... -_-"

Boleh pulak kat Kampung Sentosa ku, orang Telekom Maran tu cakap tak boleh tak boleh pasang streamyx.. Apa-apa pun tetap berterima kasih kepada Jabatan Pembangunan Luar Bandar sebab dah berjaya menurap jalan-jalan kecil kat Kampung Sentosa tu...huhuh

Berbalik pada kisah Big Bowl Challenge.. Adakah adik lelaki aku nih berjaya menghabiskan big bowl?

Saksikan bersama2~- ignore suara commentator yang bising dengan loghat Pahang... huhuh





Lil bro - mengenang nasib big bowl...

Takpa r Ami, awak tetap adik kesayangan aku(sebab ada seorang adik)huhuh

Mungkinkah ada Big Bowl Challenge Finale?

huhuh

3 comments:

  1. lulz...tpi suara commentator tu sgt cute...siapekah gerangannya commentator tu?

    ReplyDelete
  2. selalunye bkk youtube tgk video celeb2..

    1st time tgk video bkn celeb..kekeke..

    xpe pon xdpt habiskan..nawaitu itu penting

    ReplyDelete
  3. Faiz, comelkan loghat Pahang...ekekeke

    Dayah, itu ler, adek aku ade dlm youtube gitu...hahaha... dia tak tau pon aku upload nih...

    ReplyDelete