Friday, 18 September 2009

The Big Bowl Challenge- Semi finale


Seri0usly my lil br0 did it.
Gambar: tengah isi pers0nal detail. Bajet b0leh masuk Malaysian b00k 0f rec0rd kalau b0leh makan paling laju..

Sebelum kejadian..

Lil br0: Aku rasa aku b0leh habiskan big b0wl ni. Nak terai tak?

Me : Terailah. Kalau habis aku belanja,kalau tak habis mak belanja. Ngeh3..

Waitress : Big b0wl s0ba ni 5 kali saiz biasa, kalau big b0wl ud0n pula 4 kali saiz biasa.

Lil br0 : (dengan lagaknya) nak big b0wl s0ba 1

Me : Tapi aku teng0k dalam y0utube panas s0ba tu Ami

Lil br0 : Alaa awak teng0k je. Macam b0leh rasa kat y0utube

Mak : kena habiskan dengan kuah2 sekali ke? Nanti melecur lidah awak nanti Ami.. (Risau takut kena tanggung makan minum anak kesayangan..l0l)

Waitress : ye kena habiskan semua. S0 c0nfirm nak big b0wl s0ba?

Lil br0 : (angguk2)

Waitress berlalu..

Lil br0 : nak gi kencing ngan smayang maghrib jap. Kalau dah sampai t0l0ng kipas2kan dulu ye. (Memberi arahan lagak superi0r)

Mak : jangan lupa d0a supaya b0leh habiskan

Me : . . .

To be c0ntinued...
Vide0 will be upl0uded later and s0oner..

2 comments:

  1. Adik Hanis Fighting!!!!

    (x sure bile ko akan nmpak komen ini sbb aku tau blogging gune HP xleh tgk komen)

    kekeke...

    ReplyDelete
  2. lulz...adik ko plak makan big bowl..

    aku pun tak terdaya kot nak abeskan mangkuk besau ni

    ReplyDelete