Friday, 23 October 2009

Japanese Food - Thai Style~

Okay, this is not a Sushi post...

Penemuan yang tak sengaja berakhir dengan hasil dan rasa yang genius... Bak kata Saa, boleh buat FYP ni...

Memperkenalkan Onigiri berperisa tomyam dengan filling udang~ This is an original recipe... Tak boleh didapati di mana-mana restoran jepun atau restoran ala thai... lol


Boleh PM kalau nak resepi... Dibuka untuk tempahan Bento...


Daisuki dayo <3

12 comments:

  1. Wah2,nampak sedap.nyam2....

    Nang ur entry.Check mine n nang it if u like it :

    http://innit.nuffnang.com/view.php?id=138691

    http://innit.nuffnang.com/view.php?id=138366

    Thanks

    ReplyDelete
  2. sensei, arigatou~

    nang you back~

    ReplyDelete
  3. bile memikirkan asal usulnya mmg sgt kelaka kot
    aku berbangga sebab aku dapat rasa onigiri resepi terbaru nih!

    ReplyDelete
  4. Oyenk, lepas ni mungkin ada lagi penemuan onigiri spesis baru... Mungkin onigiri ala Cina atau ala Kampung Sentosa? alalala~

    lol

    ReplyDelete
  5. mungkin onigiri mapley ameeth!!!

    ReplyDelete
  6. ngaa~

    camne tu anies?

    mungkin boleh kalau ane tu guna beras Sumo...

    huhuh

    ReplyDelete
  7. onigiri ameeth kena cicah kuah dal kot

    ReplyDelete
  8. oishiii~~`

    masih rasa keoishiiian onigiri neh dalam mulut

    dah la letak udang sekor2, memang puas hati~~~`

    ReplyDelete
  9. Ngaa~

    aku lagi la saa, bila tgk post ni macam bau2 je onigiri tomyam.. ekekeke

    ReplyDelete
  10. naseb baek aku tengah makan kuey teow tom yam..

    terubat rindu kat onigiri tomyam neh

    ReplyDelete
  11. oh patut la bau tomyam...

    dari bilik sebelah rupa nya...

    (^_^)

    ReplyDelete