Saturday, 21 November 2009

Sarang Hae Yo Datuk Z...

Disebabkan tinggal beberapa hari lagi aku nak menghabiskan sisa-sisa kehidupan kat UTP ni setelah 5 tahun bertapa menuntut ilmu... ececece... Aku dan Datuk Z mengambil keputusan nak meluangkanlah masa buat kali terakhir bersama-sama... Lepas graduate nanti entah bila la boleh jumpe. Mungkin waktu convo je la... Huhuh... Petang tu kami tak lupa nak merakamkan gambar berdua sebagai kenang-kenangan...

Inilah datuk Z yang dimaksudkan...

Universiti Teknologi Petronas's Rector, YBhg Datuk Dr. Zainal Abidin Haji Kasim

Sarang Hae Yo Datuk Z atau dlm English... Errr... korang google sendiri r... Malu pulak nak bagi tau. Heheheh...


Errr...



Tapi aku memang tipu r.. Sila gantikan Datuk Z dengan housemates utk cerita di atas. Mana ade aku date ngan Rector. Yang sebenarnya Rector tetiba lalu lalang kat Chancelor Complex tu (mungkin tengah jogging) masa kitorang rakan serumah tgh bergambar  tak hingat. Dengan jakunnya kitorang ajak Rector bergambar  skali... Hahaha...

Seharian aku fikir nak pakai baju apa untuk photoshoot dengan housemates. Konon2nya kalau tengok gambar-gambar tu sepuluh tahun lagi, tak adalah malu kat anak2. Ops.. Hehehe... Tapi tak terpikir pulak kalau terjumpa rector.. Malu2 pakai baju tulisan besar2 camtu.. Lol

Ida

Anis

Saa

Dayah

Ini bukan patung cardboard. Tapi pose dia memang macam ni. Sama je semua gambar. Signature pose agaknya. Huhuh.. Bukan juga disuperimpose photoshop segala...

Tak caya tgk ni...

Mana ada patung leh borak2.

Boleh tunduk2 pulak.. Kan.. kan... Rector bagitau baju tu dia beli kat Turkmenistan.. Motif?? :P

Walaupun amik gambar dengan Rector tak ada pun dalam senarai ingin buat sebelum graduation ku, aku rasa sangat berbesar hati dan bangga dapat kesempatan yang secara kebetulan ni. Tak kira, nak bangga juga sebab tak pernah terpikir pun, aku sebagai student yang biasa2 je leh amik gambar n borak2 sekejap ngan rector. Hehehe~

Osmet Babes with Rector


Ada berjuta-juta lagi gambar yang kitorang amik sekitar UTP tapi upload yang ni dulu r sbb yang ni eksklusif gitu... Hehehe~

17 comments:

  1. x perlu ye dayah posing camtu...

    ReplyDelete
  2. Meen~ biarla.. 1 kepuasan tu dpt camwhore ngn rector..

    ckp je la jeles meen xleh amik gamba ngn dayah.. eh ngn rektor...

    ekekeke~

    ReplyDelete
  3. Rektor!! <3 u~~
    terharu dapat bergambar ngan rektor~~~

    ReplyDelete
  4. tak sangka rektor sportingkn...

    lol~

    ReplyDelete
  5. memang patung kadboard yang senyum..hahaha

    ReplyDelete
  6. kan...

    sangat macam 2D je beliau dlm gambar2 tersebut...

    huhuhu~

    ReplyDelete
  7. Hanis..aku stuju ngn ko..rector..pose smer jerk..huhu..bangga2 dpt amik gmbr ngn rector..yea!!

    ReplyDelete
  8. ida~ tu r signature pose dia...

    kalau tutup misai pun dah boleh cam itu rektor, tgk pose je kaedahnya...

    ekekeke~

    ReplyDelete
  9. dengki ar meen..bole je ko nk superimpose muke ko kt bdn rector..i x kesah..

    ReplyDelete
  10. posing dayah dgn rektor aku rase terbaek...

    dayah seakan2 nk sebut "Ganbare" dgn gaye tgn trsebut tp tak terluah

    mgkin sbb takut nnti rektor pk "Apo kono budok ni?"

    ReplyDelete
  11. Dayah~ tak pon wat breakdance colobrate skali ngn rektor... ops...
    harap itms tak block blog aku... ekekeke~


    Faiz~ tapi perasan tak, kat gmbar dayah je rektor cam bergerak r... takde r 2D sgt...
    hehehe~

    ReplyDelete
  12. aku suka sachou tangkap gambar ngan rector tuh..cam puas hati giler~ haha

    ReplyDelete
  13. kejayaan besar tu dpt amik gmbar ngn idol utp..

    ekekeke~

    ReplyDelete
  14. gile ar... photoshoot pkai kad matrix... mmg student UTP sejati nie..

    ReplyDelete
  15. eh, mestila...

    kad matrix kena pakai stiap masa kan...

    tak penah lg tak pakai kad matrix dlm utp ni...

    zzzz~

    ReplyDelete
  16. oyama..aku pon suke pose rector amik gmbar ngn aku..lol..bajet..

    ReplyDelete