Tuesday, 2 March 2010

Let Me Introduce You My New Boyfriend dondake

Hari ku indah... Dua hati kan bersatu... ececece~

Kalau dulu, I was proud to graduate from univ as a single. But now I am proudly announce that i graduated from being a single. zzzzz

Aku tahu ramai yang anggap kau hanya seperti gigolo toy untuk dipermainkan. Tapi aku lain, aku anggap kau sangat istimewa.

You'll always be close to my chest heart forever... maybe...

di kala siang

dan malam

belajar
bermain

menikmati keindahan flora

dan fauna
membeli belah
mencuci kereta... i mean, menonton sexy car wash

aku dan BF-3 LX-3 akan tetap bersama


Kami masih lagi dalam proses mengenali hati budi masing-masing...

Memahami segala pros dan cons...

Doakan kami cepat serasi. Jodoh berpanjangan dan bahagia hingga ke anak cucu...

Amiin~

Waktu bercinta memang indah~

20 comments:

  1. dah 'married' ke!!!
    ahhh jeles dooowwwwwhh!
    aku nak jugakkkkkkk~~~
    (padahal aku da lama ngidam dulu dalam hati taw tsk tsk tsk!)

    jeles jeles jeles jeles jeles!
    (baling bantal ke dinding!)

    ReplyDelete
  2. oyenk... sori tau.. aku pinang dia dulu...

    tapi takpe.. ada ramai lagi adek beradik kembar dia yang available... nnt aku perkenalkan.. hehehe~

    ReplyDelete
  3. waaaah~ beli bpe kak hanis? jelesss~ nak gak ikemen camtu~ hehe

    ReplyDelete
  4. ikemen kan... hehehe~

    tp still yamapi tetap di hati. tak lupe ohno, tegoshi, yamada dan ohkura. :P

    beli laswik rm1480. kt bb plaza.

    ReplyDelete
  5. alaaaa.... ko da kawen dulu~ aigooo...jeles2..bilakah ku akan berbini lagi~

    ReplyDelete
  6. gambate oyama~

    aku doakan jodoh ko plak. hehehe~

    ReplyDelete
  7. waaa..da ade buah hati baru besnye~

    bile la turn aku nih..

    huuhu..omedeto!

    smart r ko nye 'bf' nih...

    jeleeeessss^^

    ReplyDelete
  8. nat~ ensem kan...

    hitam itu menawan kan... :P

    nanti aku ajak ko date sekali. biar kita rasa doki2 meremang bulu roma sama2. macam dulu2.. ops...

    ReplyDelete
  9. are you talking about the camera?
    huwahhh sy xfhm maksud tersurat tersirat nih.nasib je bm dulu a1:'(

    ReplyDelete
  10. lambat g hanis..hantaran dia tinggi sgt~ isk2.. isk2.. kena bersabar byk2~

    ReplyDelete
  11. zaty~ ofkos la kamera. kalo tak xdenye perempuan2 ini nak jeles /me ade bf baru. dengan lelaki2 skali jeles. hahaha~

    ReplyDelete
  12. takpe oyama... kenal hati budi betul2 dulu. nanti tak menyesal. baru berbaloi2~

    ReplyDelete
  13. omg!k.hanis bile nak kua date same² nih..nana nak rase gak bposing dengan ur 'bf' =P

    ReplyDelete
  14. hahahahaha okke okke wakatta;P

    ReplyDelete
  15. hehe
    ingtkan btl2 boyfren..
    hehehe
    kamera rupenye...
    hehehe
    kak hanis, ble nk perkenalkan yg btl2?
    hehee

    ReplyDelete
  16. husna~

    itu la yg btol2..huhuh~

    ReplyDelete
  17. wa!!! jeles!!
    nak gak kamera camtuh!!!
    nak nak nak nak~~

    ReplyDelete
  18. alaa saa~

    org len dah lama dah jeles.. ko lambat.. hehehe~

    ReplyDelete
  19. ha ha..aku cam patrick bawah batu kan? lambat sungguh!!

    ngehs3~~~

    aku baru pasang strimix wifi kat umah memandangkan aku akan menjadi penghuni tetap umah neh..ngehs3~~~

    ReplyDelete