Sunday, 4 April 2010

Salmon - Rare Species

One day, I was passing by a Japanese Restaurant at The Mines. Dah lama tak makan kat restoran tu. Tapi aku tak dapat tahan apabila melihat ini melambai-lambai dari kaiten chain dalam restoran tu. Biasanya sashimi ni senipis 1-2mm je. Ini adalah dalam 1 inci. Tak dapat nak tahan melihat raw salmon ni berlalu begitu sahaja.




Ok, tipu. Sebenarnya aku memang selalu pergi sini untuk makan sashimi... :P Tapi tak tahu kenapa spesis tebal macam ni pernah jumpa kat Mines je. Huhuh~

Warning... Warning...

BONANZA RM2 IS JUST AROUND THE CORNER :

12-15 APRIL 2010.

Tahun ni nak pergi dengan sape ek... Huhuh~

Tapi ingat.... Jangan termakan yang sepatutnya. Untuk peringatan http://s3norit4.blogspot.com/2009/11/sushi-king-non-halal.html

4 comments:

  1. jom g makan sushi

    ak bleh ajak saleh lg ahaha

    ReplyDelete
  2. aih sushi king tade kat besut
    malang sungguh!! :'(

    ReplyDelete
  3. Faiz~ jom reunion..

    org dah keje kena blanja~ hehehe~

    ReplyDelete
  4. saa~ moh la turun kuantan. tak jauh mana pon kan. heheh~

    ReplyDelete