Tuesday, 4 May 2010

www.norhanis.com

Yeah~

Finally I got my own domain.

Setelah menimbang tara pendapat-pendapat yang dikemukakan oleh rakan-rakan blogger, akhirnya aku telah memilih nama dalam surat beranak ku sendiri sebagai domain yang membawa maksud cahaya ke'berani'an atau cahaya ke'warak'an. Eh seganlah pula bagi tahu maksud nama sendiri. Walaupun biasanya aku akan cakap Hanis tu maksud dia berani saja. Warak tu kadang-kadang. Huhuhuh...

Walaupun ada juga orang yang menyokong menggunakan nama seperti

www.haniskiut.com

or www.haniscute.com

or www.haniscomel.com

or www.hanistomey.com

or www.haniskawaii.com

sebagai domain tapi aku tak naklah nanti nampak sangat seperti domain berbaur-baur riak dan takbur. Ekekeke~

Di samping tak nak bertanggung jawab terhadap risiko orang yang akan muntah hijau bila baru je tengok nama domain aku belum klik lagi. Huhuhuh~

Aku juga nak minta maaf banyak kalau-kalau ada artis yang baru nak debut dan sama nama dengan aku tak boleh nak guna domain nama sendiri untuk official website. :D

Mungkin dia boleh guna nama-nama yang telah aku reject di atas. Dah tentu masih free lagi. Hehehe~

Sekian.

*Still exploring the domain setting. Agak pening untuk noob sepertiku. Huhuh~




Biar pun laptop tukun yang reput dan cacat ada line putih di tengah-tengah skrin.

8 comments:

  1. clap clap~
    bagus hanis!
    ko pasti akan menjadi blogger yang femes gak 1 hari nanti~

    ReplyDelete
  2. bestnye ade domain sendiri

    ReplyDelete
  3. wow.hebat hebat hebat.
    naseb tak muntah hijau :D

    ReplyDelete
  4. syahey~ kan...

    artis pon xde.. :P

    ReplyDelete
  5. nana~ tu la...

    rase macam life saver lak... elak kan org len dari muntah hijau... hehehe~

    ReplyDelete