Friday, 23 July 2010

Melupakanmu Dalam Keterpaksaan...

Tiba-tiba site yang aku guna untuk background blog yang sebelum ni nak bagi warning segala sebab dia nak menghalimunankan background aku 24hb 23hb iaitu hari ni. Dan memaksa supaya pergi balik website dia n tukar background lain. Memang aku tak pergi semula la site tu, sebab semua orang pun gelabah macam aku n site tu jam giler. N aku rasa aku tak akan pergi dah site sebab menyusahkan orang je..

Since blogger pun dah ada design template baru yang banyak variation dan user friendly jugak, so tak salah aku guna je blogger punya background ni. Senang sikit nak load background since direct je dari blogger. Sesuai juga walaupun guna broadband kat pedalaman yang dapat gprs je macam kat Kampung Sentosa.. Hehehe...

Still aku berat hati nak tukar template sebab aku yang noob ni dah bersusah payah dan banyak masa, kudrat dan tenaga da dihabiskan untuk template dulu tu. Especially title post font tu. Seharian aku buat tahun lepas T_T.

Sekarang nak cari masa untuk blogging pun susah, apa lagi nak mekap-mekap blog. Tapi aku akan berusahalah at least men'center'kan semula header yang senget.. Huhuh...


Pink Polka Dot dalam kenangan...


Btw, kalau sudi sila bagi pendapat blog ni setelah melakukan emergency plastic surgery ni. Yoroshiku~







Off topic :

Kecoh Krisdayanti comolot dengan kekasih baru Raul Lemas... Aku di'kiss' Tasha tak bising pun... :P xbising ke?

11 comments:

  1. benci betol dengan website yang 'kita' pakai dulu kan.nana pon last minute tuka semalam.dah macam ape je men tuka sepantas kilat.omg!geram~ da laa background tu nana pakai since 2008.bayangkan lahh T__T rindu!
    *tak dek plak special entry untuk itu.huhu.

    ReplyDelete
  2. owhh haa~ lupe plak nak comment pasal background nih.not bad.macam wrapping paper :D
    * picture dengan tasha comelsangat ^.^

    ReplyDelete
  3. hahahaha... aku pun kene gak... survey len kali la tok background bru.. btw, tasha sgttttt cute... :)

    ReplyDelete
  4. eh..hari ni 24hb ke 23hb? haha
    argh..aku pun dpt notification same..tp mls tuka..biarkan blog bogel..ekekee~

    ReplyDelete
  5. rasanya kalau resize balik header kasi besar skit.... baru bleh center kot. tapi header mmg jadi besar ler...sebesar bas 2 tingkat sani express.

    ReplyDelete
  6. phewh..seb baek tak pakai background cenggitu~ wahahahahha~ :P

    ReplyDelete
  7. @♥ nana i am ♥

    kan... site tu sgt menyusahkan...

    not bad ek, baru igt nk wat operation lg skali.. hahaha~

    ReplyDelete
  8. @tukang cerita

    yus, serupa la kite.. eh.. sama tp tak serupa... hehehe~

    tasha mmg cute... melayan pon penat.. lol~

    ReplyDelete
  9. @Saleh Hamdi

    ye r... ak bese guna kelandar islam. tu yg konfius ngn kalendar masihi ni.

    zzzzzz

    ReplyDelete
  10. @CyberPunk

    itu ler abg yu, sebeso-beso alam la pulok. da la yg tu pun muke da beso.... huhuh~

    ReplyDelete
  11. @oYaMa

    purplish pink... gay kot klo ko gune gak.. :P

    ReplyDelete