Thursday, 25 November 2010

When Tasha Said She Likes SNSD wtf

Hujung minggu lalu, aku di dalam bilik. Kedengaran seperti lagu yang agak familiar dari ruang tamu. Lagu yang selalu aku dengar ulang-ulang yang dimainkan oleh roomate masa final year dulu. Rupa-rupanya Tasha tengah tengok video Girl's Generation @ So Nyuh Shi Dae @ SNSD - Gee kat Youtube.. giiiekk~ Aih... rosak...rosak... budak kecik nih... Kecik-kecik dah terjebak. At least aku, 18 tahun baru kenal dunia fandom ni. Yang pasti aku memang tak pernah ajar... Huhuhuh~

Then, I was like

Me : Tasha, mana jumpa nih?

Tasha : Tadi adik tengok Sorry, sorry, pastu adik nampak ni kat tepi. Macam best je, adik klik la. Best kan? (Tasha officially peminat SuJu lepas selalu berlatih menari lagu Sorry, sorry untuk concert dia aritu. Ok, at least fan lagu Sorry,sorry)

Me : . . .

Tasha : Adik suka yang ni~ (Sambil menunjukkan kelibat salah seorang ahli SNSD)

Me : Hah, Yoona? Eiii.... Kenapa suka dia? Kakteh paling tak suka dia... ( Yes, I don't like her just like boys hate Justin Bieber)

Tasha : Kenapa kakteh tak suka?

Me : Sebab semua orang suka dia.

Tasha : o0o0o... Boyfriend kakteh pun suka Yoona ye?

Me : Shut up. Mana ada...

Tasha : Kakteh memang kalah. Yoona jaaauuuuhhh lagi cantik.

Me : (Sambil jeling) Haa... bagus adik. Ni yang kakteh selalu ajar. Kita kena sentiasa berlaku jujur... ^_^ *pat*pat*

Padahal dalam hati !@#$%^&*()


Then, tetiba Tasha ikut nyanyi sekali. Aku pun naik hairan sebab tak kan dengar sekali dah boleh hafal. Nak kata ada lyric, yang aku nampak perkataan bahasa inggeris je macam subtitle. Rupa-rupanya itu ialah lyrics tapi diubah kepada perkataan bahasa inggeris yang ada bunyi ala-ala korea. Dan ia sangat-sangat lawak tak boleh blah dengan perkataan yang tak sesuai untuk kanak-kanak pun ada. Haih.... lagi la rosak...rosak....




Of course aku tak biarkan Tasha terus menonton, tapi aku cari MV Gee yang tak ada lirik je la... errr... I mean selapas aku rolf..

6 comments:

  1. jgn ajar die tgk snsd. nnt rosak. haha.

    mintak tolong vote gmbr ni boleh? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1562637780725&set=o.273893046958

    nak jumpe 2PM ni.

    ReplyDelete
  2. kalau orang malaysia comel macam orang korea, mesti lagi ramai orang malaysia nak jadi artis jugak ^_^ eh jap.nana penah tengok video ala ala camni tapi version tamil.HAHA.double double punye LAWAK laa..
    * try search video lawak double double.

    ReplyDelete
  3. haha..adek laki aku pon tgh terjebak dgn SNSD..wtf

    ReplyDelete
  4. @natasha MDG

    kan...

    waaa.. kipas susah mati 2pm. gulak2~
    nnt kem salam kt nickhun ek~ :P

    ReplyDelete
  5. @♥ nana i am ♥

    alaa.. itu comel plastic je. jgn tertipu. gadis melayu lagi menawan dgn kecantikan asli macam nana. :P

    ReplyDelete
  6. @nat

    huh.. mmg wtf. seb bek adek ak suke horikita maki, erika toda & aragaki yui je. lol~

    ReplyDelete