Tuesday, 31 May 2011

Kyaaa~ Panda & The Carrots Dah Jadi Uncle/Aunty di Usia 5 Minggu!!!

Akira Shock~ Last weekend, kakak sulung Fruity, Panda & The Carrots dah selamat melahirkan 2 bayi. Rasanya kakak sulung yang tak bernama tu masih muda remaja lagi. Baru 2 tahun kot. -_-" Tak tahu pun bila dia bunting. Huhuh~ Nasib baik 2 ekor je. Kalau lagi empat, memang nak kena lelong la. zzzz

Tak terfikir lagi nama untuk diorang. Any suggestion?


Yang pasti Mummy Panda & The Carrots dah jadi nenek yang HOT~



p.s : Im gonna be on a hiatus again for at least 2 weeks. Di kesempatan ini, nak minta maaf atas segala keterlanjuran kata, perbuatan dan segala yang ada menyusahkan atau menyinggung perasaan. Halalkan makan, minum, pakai & segalanya... (^_^)


another travelog? dont know yet.

2 comments:

  1. PRADA!oke tak oke tak? :D comel betol.ini yang terasa nak ada kucing balik ni..

    * minta maaf zahir batin juga hanis~ kirim doa boleh?hehe

    ReplyDelete
  2. @♥ nana i am ♥

    prada&gucci? xtahan. ekekek~

    nk doakan cepatkn jodoh?

    ReplyDelete